tribus logo

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes

Bel ons > Mail ons >

Blog
8 maart 2019

Op naar de mijlpaal van 100 klantrelaties in 2019!

Kwartaal 1 is nog niet eens ten einde, desondanks gaan we 40% meer omzet in 2019 realiseren dan vooraf geprognotiseerd is, indien we enkel onze huidige klantrelaties in de berekening meenemen en potentiële toekomstige klantrelaties nog even buiten beschouwing laten. Super goed nieuws natuurlijk! Wat we nog mooier vinden, zijn de ontvangen complimenten van onze huidige relaties ten aanzien van onze services (bijna altijd binnen 24 uur inhoudelijke reactie, concrete fiscale oplossingen en tips, administraties doordeweeks elke 24 uur bijgewerkt), de geautomatiseerde processen ten opzichte van de eerdere situatie, ons proactieve advies en dat alles voor een betere prijs.

 

Coming soon…

 

Nog een nieuwtje! Per 1 april 2019 gaat Tribus Financial Services een kantoorruimte betrekken. Een mooie stap naar verdere professionalisering. Wij zijn hier dan ook erg blij mee! In potentie kunnen wij 8 tot 10 werkplekken inrichten binnen deze ruimte. Vanaf september willen we dan ook onze eerste stagiaire verwelkomen. Daarnaast verwachten we binnen een jaar onze eerste medewerker(s) aan te nemen. In het gebouw zijn mooie faciliteiten aanwezig, zoals vergaderruimtes, een restaurant en parkeerruimte.

 

Is het dan alleen maar zonneschijn?

 

Zeker niet! Ondernemen begint bij hard werken, vaak “nee” te horen krijgen en je eigen dienstverlening finetunen vanuit de wensen van je eigen klantrelaties. Je leest en hoort geromantiseerde verhalen van ondernemers ten aanzien van omzet, flexibiliteit en het bepalen van je eigen werkwijze. Alleen staat hiertegenover dat je ook vooral productie moet draaien, als onderneming een meerwaarde moet kunnen bieden en je meer verantwoordelijkheid draagt dan een doorsnee medewerker in loondienst.

 

Wij kunnen trots zijn dat we na een aantal maanden al een mooie buffer hebben kunnen opbouwen. Het blijft natuurlijk zaak om hard te werken, ons servicelevel te behouden en onze dienstverlening verder te verbeteren. Kortom, hard werken wordt in ieder geval bij ons beloond, maar het komt zeker niet aanwaaien. Doen wat energie oplevert, geeft veel voldoening en is een aanrader voor iedereen! Tot slot is een goed idee een mooi begin, maar is het goed uitrollen, verbeteren en uitvoeren des te belangrijker. Een gouden ei wordt pas het ei van Columbus als het daadwerkelijk in werking is gesteld…

 

Accounting & HR pakketten

 

Boekhouding

Voor de eenmanszaak of vof

• Toegang tot je eigen Exact online portaal;

• Financiële administratie;

• BTW aangiftes;

• Jaarcijfers en de bespreking van de jaarcijfers;

• Aangifte inkomstenbelasting/ aangifte vennootschapsbelasting;

• Proactief advies op financieel en fiscaal gebied.

HR

Voor een BV

• Toegang tot je eigen online portaal (Nmbrs);

• HR advies op maat;

• Salarisadministratie;

• Contractbeheer met toegang tot alle personeelsdossiers;

• Hulp bij beoordeling-, verzuim- en ontslagvraagstukken;

• Optioneel: Recruitment;

• Proactief advies op HR gebied;

Accounting & HR

Voor een BV

• Toegang tot je eigen online portaal met realtime inzicht;

• Financiële administratie en BTW;

• Opstellen en bespreking van de jaarrekening;

• Aangifte IB/ vennootschapsbelasting;

• Hulp bij alle HR vraagstukken;

• Salarisadministratie en contractbeheer;

• Proactief advies op financieel, fiscaal en HR gebied;

• Opstellen rapportages en begrotingen;

Bel ons: +31 5 02 053 039 Mail ons: info@tribus-financialservices.nl