tribus logo

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes

Bel ons > Mail ons >

inschrijving
1 oktober 2018

Tribus Financial Services per vandaag officieel!

 

De oplossing voor al jouw financiële, fiscale en HR-vraagstukken!

 

Boekhouden kan ook voor jou simpel en leuk zijn als klant van Tribus Financial Services! 

Met trots kunnen we melden dat Tribus Financial Services vanaf vandaag officieel geregistreerd is bij de KvK! De afgelopen weken hebben wij al veel voorwerk gedaan, zoals het schrijven van een ondernemingsplan, het bouwen van een website, het ontwerpen van een logo en visitekaartjes, het aanspreken van ons netwerk en het kiezen van een geschikt boekhoudpakket. Nu kunnen we aan de slag om eenmanszaken en MKB-bedrijven te bedienen op het gebied van de financiën, fiscaliteit en/of HR.

 

Waarom Tribus Financial Services?

Tribus Financial Services is opgericht met het doel om innovatiever en transparanter te zijn dan de gemiddelde “oubollige” boekhouder of administratiekantoor. Na veel gesprekken te hebben gevoerd met MKB ondernemers kwamen wij erachter dat realtime inzicht van de belangrijkste kengetallen en de administratie gemist werd. Ook een proactieve benadering, tijdige aanlevering van cijfers en jaarverslagen en transparant werken, zijn regelmatig niet naar tevredenheid van de MKB ondernemer. Daarom willen wij een oplossing bieden voor de bedrijven die realtime inzicht willen met een proactieve en transparante manier van communiceren. Zodat jij als ondernemer geen zorgen meer hebt over de financiële en/of fiscale zaken binnen jouw onderneming. Altijd fijn als je dagelijks je kosten en baten realtime kan inzien! Ook kunnen wij indien gewenst de HR-werkzaamheden uit handen nemen, zoals de loonadministratie, het contractbeheer of de werving & selectie. Op deze manier kunnen we een specifiek of breed pakket aanbieden dat aansluit bij elke zzp’er of MKB’er.

 

Wat kunnen we bieden?

Tribus Financial Services kan meerdere werkzaamheden en/of taken uit handen nemen. Daarnaast kunnen wij ook interim opdrachten vervullen. Door relatief lage overheadkosten kunnen wij zeer scherpe tarieven aanbieden, met ruime ervaring in een breed scala van specialismen. Met tezamen 14 jaar werkervaring hieronder een greep uit onze specialismen:

 Jaarrekening opstellen;

 Financiële controles uitvoeren;

V  BTW aangiftes indienen;

V  Aangifte inkomstenbelasting;

V  Loonadministratie uitvoeren;

V  Personeel werven (breed netwerk);

V  Fiscale of HR vraagstukken;

V  Financiële administratie.

 

Accounting & HR pakketten

 

Boekhouding

Voor de eenmanszaak of vof

• Toegang tot je eigen Exact online portaal;

• Financiële administratie;

• BTW aangiftes;

• Jaarcijfers en de bespreking van de jaarcijfers;

• Aangifte inkomstenbelasting/ aangifte vennootschapsbelasting;

• Proactief advies op financieel en fiscaal gebied.

HR

Voor een BV

• Toegang tot je eigen online portaal (Nmbrs);

• HR advies op maat;

• Salarisadministratie;

• Contractbeheer met toegang tot alle personeelsdossiers;

• Hulp bij beoordeling-, verzuim- en ontslagvraagstukken;

• Optioneel: Recruitment;

• Proactief advies op HR gebied;

Accounting & HR

Voor een BV

• Toegang tot je eigen online portaal met realtime inzicht;

• Financiële administratie en BTW;

• Opstellen en bespreking van de jaarrekening;

• Aangifte IB/ vennootschapsbelasting;

• Hulp bij alle HR vraagstukken;

• Salarisadministratie en contractbeheer;

• Proactief advies op financieel, fiscaal en HR gebied;

• Opstellen rapportages en begrotingen;

Bel ons: +31 5 02 053 039 Mail ons: info@tribus-financialservices.nl